Sposoby płatności

SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
1 Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
1.1. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
1.2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
1.3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
1.3.1. Bank: mBank
1.3.2. Numer rachunku: 28 1140 2004 0000 3602 7717 7938

1.4. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce: Formy płatności oraz na stronie internetowej http://www.przelewy24.pl.

 

  • Termin płatności:
    - W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.                                                                                                  - W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego klient jest zobowiązany do opłacenia zamówienia w ciągu 3 dni do zawarcia umowy.
    - W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

JAK DZIAŁA NASZ SERWIS DOOR TO DOOR ?

Od 5 lat z powodzeniem działamy na lokalnym rynku i naprawiliśmy setki urządzeń mobilnych, takich jak telefony i tablety. Zważając na korzyści i wygodę mobilnego klienta zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę o naprawę urządzeń online. Doświadczenie, jakie zebraliśmy w ciągu kilku lat, a także maszyny serwisujące, które posiadamy pozwalają na profesjonalną naprawę w krótkim czasie.

 

Jak to działa ?

 

  1. Znajdź swoje urządzenie na naszej stronie oraz wybierz rodzaj usterki.

  2. Wskaż część, która wymaga naprawy. Dostępne są wysokiej jakości części zamienne oraz części oryginalne pochodzące bezpośrednio od producenta.

  3. Określ sposób wysyłki uszkodzonego urządzenia bezpośrednio do naszego serwisu.

W tym kroku mamy do dyspozycji 2 opcje:

a). Wysyłka do nas w pierwszą stronę na własny koszt na adres:

e-mobitel.pl

Wielichowska 43A

64-000 Pelikan

b). „Kurier w dwie strony” – my za Ciebie zamówimy kuriera, a Ty nie musisz się niczym martwić. Kurier przyjedzie z wydrukowaną etykietą. Twoim zadaniem jest tylko w bezpieczny sposób zapakować uszkodzone urządzenie.

Wybór sposobu wysyłki urządzenia przy potwierdzeniu zamówienia.

 

Do każdej usługi wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

 

 W przypadku, gdy pojawiają się wątpliwości lub chcieliby Państwo zaczerpnąć więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.

 

Najczęściej zadawane pytania.

  • Jak mam spakować swój telefon?

Należy owinąć swoje urządzenie w folię bąbelkową lub miękkie tworzywo i spakować do kartonika (nie musi to być oryginalny kartonik od telefonu). Karton powinien być dobrze wypełniony (tak, aby zawartość nie ucierpiała podczas transportu) oraz odpowiednio sklejony taśmą klejącą.

  • Ile trwa naprawa?

Naprawa w naszym serwisie zwykle trwa 24h od momentu otrzymania telefonu.

  • Czy stracę dane podczas naprawy?

W większości naszych napraw wszystkie dane zostają. Natomiast, gdy naprawa będzie wiązała się z ich utratą, poinformujemy Państwa o tym przed podjęciem serwisu urządzenia.

  • Czy muszę udostępnić kod lub wzór odblokowujący?

Prywatność klienta jest dla nas priorytetem, w związku z czym nie wymagane jest udostępnienie przez Państwa kodu lub wzoru odblokowującego na potrzeby serwisu.

  • Skąd pozyskiwane są części do telefonów i jakiej są jakości?

Części kupujemy tylko i wyłącznie w polskich hurtowniach. Jakość zamienników, których używamy do naprawy jest na najwyższym poziomie. Części oryginalne pochodzą bezpośrednio od producenta.

  • Czy naprawa objęta jest gwarancją?

Tak. Na części zamienne otrzymują Państwo 3 miesiące gwarancji. W przypadku części oryginalnych okres wynosi 6 miesięcy. Gwarancje uwzględniamy tylko i wyłącznie na podstawie dokumentu zakupu.

  • Co oznacza refabrykowany oryginalny wyświetlacz?

Część pochodzi z demontażu zbitego telefonu, w którym sprawny był oryginalny wyświetlacz i dotyk, wymieniona została szybka (digitizer). Decydując się na te rozwiązanie, zachowujemy w swoim telefonie oryginalne kolory.