Koszty i sposoby dostawy

 

Cennik wysyłek akcesoria GSM (szkła ochronne):

Sposób dostawy Płatność z góry Płatność za pobraniem
Kurier DPD 15 zł 20 zł
InPost paczkomaty 0 zł -

 

   
     

 

Czas na zwrot wynosi 14 dni, koszty wysyłki zwrotnej ponosi kupujący. Zwroty należy nadać na adres:

E-Mobitel
ul. Wielichowska 43A
64-000 Pelikan

 

Cennik wysyłek Serwis:

Sposób dostawy Płatność z góry Płatność za pobraniem
Kurier DPD 15 zł 20 zł
Kurier DPD w dwie strony 35 zł 40 zł

Kurier DPD - InPost paczkomaty

32 zł -
InPost paczkomaty 12 zł -

 

Kurier DPD - klient we własnym zakresie (na własny koszt) wysyła paczkę z urządzaniem  na adres: E-MOBITEL.PL, ul. WIELICHOWSKA 43A, 64-000 PELIKAN. Po wykonaniu serwisu zwrotnie zamawiamy kuriera, który dostarczy Państwu naprawione urządzenie (w przypadku płatności z góry jest to koszt 15 zł, klient płaci za usługę z góry przelewem po potwierdzeniu zamówienia; w przypadku płatności za pobraniem jest to koszt 20 zł, które klient płaci kurierowi wraz z opłatą za serwis dopiero w momencie odebrania naprawionego telefonu).

Kurier DPD w dwie strony - my za Ciebie zamówimy kuriera, a Ty nie musisz się niczym martwić. Kurier przyjedzie do Ciebie z wydrukowaną etykietą. Twoim zadaniem jest tylko w bezpieczny sposób zapakować uszkodzone urządzenie. Cena usługi uwzględnia transport od klienta do serwisu i zwrotnie od serwisu do klienta.  Płatność z góry (35 zł) oznacza, że klient płaci za usługę z góry po potwierdzeniu zamówienia. Płatność za pobraniem (40zł) oznacza, że klient płaci kurierowi wraz z opłatą za serwis dopiero w momencie odebrania naprawionego telefonu.

Kurier DPD - InPost paczkomaty - my za Ciebie zamówimy kuriera, a Ty nie musisz się niczym martwić. Kurier przyjedzie do Ciebie z wydrukowaną etykietą. Twoim zadaniem jest tylko w bezpieczny sposób zapakować uszkodzone urządzenie. Naprawiony telefon zostanie dostarczony do wskazanego wcześniej przez Ciebie paczkomatu InPost (wybór paczkomatu przy potwierdzeniu zamówienia). Przy tej opcji istnieje tylko możliwość płatności z góry.

InPost paczkomaty -  klient we własnym zakresie (na własny koszt) wysyła paczkę z urządzaniem na adres: E-MOBITEL.PL, ul. WIELICHOWSKA 43A, 64-000 PELIKAN. Naprawione urządzenie zostanie dostarczone do wskazanego wcześniej przez Ciebie paczkomatu InPost (wybór paczkomatu przy potwierdzeniu zamówienia). Przy tej opcji istnieje tylko możliwość płatności z góry.

 

JAK DZIAŁA NASZ SERWIS DOOR TO DOOR ?

Od 5 lat z powodzeniem działamy na lokalnym rynku i naprawiliśmy setki urządzeń mobilnych, takich jak telefony i tablety. Zważając na korzyści i wygodę mobilnego klienta zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę o naprawę urządzeń online. Doświadczenie, jakie zebraliśmy w ciągu kilku lat, a także maszyny serwisujące, które posiadamy pozwalają na profesjonalną naprawę w krótkim czasie.

 

Jak to działa ?

 

  1. Znajdź swoje urządzenie na naszej stronie oraz wybierz rodzaj usterki.

  2. Wskaż część, która wymaga naprawy. Dostępne są wysokiej jakości części zamienne oraz części oryginalne pochodzące bezpośrednio od producenta.

  3. Określ sposób wysyłki uszkodzonego urządzenia bezpośrednio do naszego serwisu.

W tym kroku mamy do dyspozycji 2 opcje:

a). Wysyłka do nas w pierwszą stronę na własny koszt na adres:

e-mobitel.pl

Wielichowska 43A

64-000 Pelikan

b). „Kurier w dwie strony” – my za Ciebie zamówimy kuriera, a Ty nie musisz się niczym martwić. Kurier przyjedzie z wydrukowaną etykietą. Twoim zadaniem jest tylko w bezpieczny sposób zapakować uszkodzone urządzenie.

Wybór sposobu wysyłki urządzenia przy potwierdzeniu zamówienia.

 

Do każdej usługi wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

 

 W przypadku, gdy pojawiają się wątpliwości lub chcieliby Państwo zaczerpnąć więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.

 

Najczęściej zadawane pytania.

  • Jak mam spakować swój telefon?

Należy owinąć swoje urządzenie w folię bąbelkową lub miękkie tworzywo i spakować do kartonika (nie musi to być oryginalny kartonik od telefonu). Karton powinien być dobrze wypełniony (tak, aby zawartość nie ucierpiała podczas transportu) oraz odpowiednio sklejony taśmą klejącą.

  • Ile trwa naprawa?

Naprawa w naszym serwisie zwykle trwa 24h od momentu otrzymania telefonu.

  • Czy stracę dane podczas naprawy?

W większości naszych napraw wszystkie dane zostają. Natomiast, gdy naprawa będzie wiązała się z ich utratą, poinformujemy Państwa o tym przed podjęciem serwisu urządzenia.

  • Czy muszę udostępnić kod lub wzór odblokowujący?

Prywatność klienta jest dla nas priorytetem, w związku z czym nie wymagane jest udostępnienie przez Państwa kodu lub wzoru odblokowującego na potrzeby serwisu.

  • Skąd pozyskiwane są części do telefonów i jakiej są jakości?

Części kupujemy tylko i wyłącznie w polskich hurtowniach. Jakość zamienników, których używamy do naprawy jest na najwyższym poziomie. Części oryginalne pochodzą bezpośrednio od producenta.

  • Czy naprawa objęta jest gwarancją?

Tak. Na części zamienne otrzymują Państwo 3 miesiące gwarancji. W przypadku części oryginalnych okres wynosi 6 miesięcy. Gwarancje uwzględniamy tylko i wyłącznie na podstawie dokumentu zakupu.

  • Co oznacza refabrykowany oryginalny wyświetlacz?

Część pochodzi z demontażu zbitego telefonu, w którym sprawny był oryginalny wyświetlacz i dotyk, wymieniona została szybka (digitizer). Decydując się na te rozwiązanie, zachowujemy w swoim telefonie oryginalne kolory.